obsah
|
zápatí
Město Třebíč
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Komunitní centrum Moravia, Třebíč
»
Oznámení o změně dod. č. 4
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář F20 - Oznámení o změně
Název formuláře
Oznámení o změně dod. č. 4
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ:
F2019-034136
Formulář navazuje na/opravuje formulář:
[F2018-014186] CZ03: Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení
Změna zakázky/koncese během doby jejího trvání
směrnice 2014/23/EU
směrnice 2014/24/EU
směrnice 2014/25/EU
Oddíl I: Veřejný zadavatel/zadavatel
I.1) Název a adresa
Úřední název:
IČO:
2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
Kontaktní osoba:
Tel.:
E-mail:
Fax.:
Internetové adresy
Hlavní adresa:
(URL)
Adresa profilu zadavatele:
(URL)
Oddíl II: Předmět
II.1) Rozsah veřejné zakázky
II.1.1) Název:
Spisové číslo:
2
II.1.2) Hlavní kód CPV:
Doplňkový kód CPV:
1, 2
II.1.3) Druh zakázky
Práce
Dodávky
Služby
II.1.7) Konečná hodnota veřejné zakázky
(bez DPH)
Hodnota:
(Uveďte celkovou hodnotu veřejné zakázky. Informace o jednotlivých zakázkách uveďte v oddíle V)
nebo
Nejnižší uvažovaná nabídka:
/ Nejvyšší uvažovaná nabídka:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
(v případě rámcových smluv – celková maximální hodnota za celou dobu jejich trvání)
(v případě dynamických nákupních systémů – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
(u zakázek prováděných v případě nutnosti na základě rámcových smluv – hodnota zakázky (zakázek), která(-é) nebyla (nebyly) zahrnuta(-y) v rámci předchozích oznámení o zadání zakázky)
II.2) Popis
II.2.1) Název:
2
Část zakázky č.:
2
II.2.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV
2
Hlavní kód CPV:
1
Doplňkový kód CPV:
1, 2
II.2.3) Místo plnění
Kód NUTS:
1
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Třebíč
II.2.4) Popis výběrového řízení v době zadání zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb)
Předmětem veřejné zakázky je vybudování komunitního centra za účelem realizace sociálních, vzdělávacích, kulturních a rekreačních aktivit. Komunitní centrum vznikne rekonstrukcí a přestavbou stávajícího objektu bývalého kina Moravia na ul. Smrtelná, č. p. 389 v Třebíči.
II.2.7) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy, dynamického nákupního systému nebo koncese
Doba trvání v měsících:
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
směrnice 2014/24/EU – V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
směrnice 2014/25/EU – V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
II.2.13) Informace o financování z prostředků Evropské unie
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropske unie
ano
ne
Identifikujte projekt:
Oddíl IV: Řízení
IV.2) Administrativní informace
IV.2.1) Oznámení o výsledku zadávacího řízení týkající se této zakázky
Číslo oznámení v Úř. věst. řady S:
Oddíl V: Zadání zakázky/udělení koncese
Zakázka č.:
Část zakázky č.:
2
Název:
V.2) Zadání zakázky/udělení koncese
V.2.1) Datum uzavření smlouvy/vydání rozhodnutí o udělení koncese:
(dd.mm.rrrr)
V.2.2) Informace o nabídkách
Zakázka byla zadána/koncese byla udělena skupině hospodářských subjektů
ano
ne
V.2.3) Název a adresa dodavatele/koncesionáře
1
Úřední název:
IČO:
2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
Dodavatelem/koncesionářem je malý či střední podnik
ano
ne
(MSP – jak je uvedeno v doporučení Komise 2003/361/ES)
V.2.4) Údaje o hodnotě zakázky/části/koncese
(v době uzavření smlouvy; bez DPH)
Konečná hodnota veřejné zakázky:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
Oddíl VI: Doplňující informace
VI.3) Další informace:
2
Pokračování z VII.2.1) Popis změn: ZL 30 - změna rozsahu zábradlí a nerez. prvků. ZL 31- záměna plných akustických podhledů ze sádrokartonu za akustické kazetové podhledy, změny ve skladbě stropů v 2. NP. ZL 32 – doplněna rampa u severního štítu (bezbariérový přístup). ZL 33 - dopočet ocelových konstrukcí, opláštění VZT. ZL 34 - nutnost většího objemu nátěrů a maleb. ZL 35 - doplněny a upřesněny konstrukce venkovních zpevněných ploch. ZL 36 - upřesněn typ pískoviště a návaznosti terasy na přístavbu. ZL 37 - dopočet dodatečně předělávaných konstrukcí v souladu s budoucím využitím. ZL 38 - změny a vícepráce ZTI, ÚT – z důvodu nových požadavků a změn dispozice. ZL 39 - změny a vícepráce VZT - z důvodu nových požadavků a změn dispozice. ZL 40 - změna barvy kabiny výtahu v souladu s barevnou kompozicí. ZL 41 - doplnění chybějícího nábytku, změna typu uzavíracích mříží ve cvičné kavárně. ZL 42 – změna oplocení (demolice stávající zdi, odstranění dřevin, výstavba nové zdi a související přeložky).
VI.4) Přezkumná řízení
VI.4.1) Orgán příslušný k přezkumu
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
VI.4.2) Subjekt odpovědný za mediační řízení
2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
VI.4.3) Přezkumné řízení
Přesné informace o lhůtách pro přezkumná řízení:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k Zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se stěžovatel dozvěděl o domnělém porušení zákona Zadavatelem, nejpozději však do uzavření smlouvy nebo do chvíle, kdy se soutěž o návrh považuje po výběru návrhu za ukončenou. Námitky proti úkonům oznamovaným v dokumentech, které je Zadavatel povinen podle zákona uveřejnit či odeslat stěžovateli, musí být doručeny Zadavateli do 15 dnů od jejich uveřejnění či doručení stěžovateli. Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání žádostí o účast, musí být námitky proti podmínkám vzta-hujícím se ke kvalifikaci dodavatele doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty. Pokud je v zadávacím řízení stanovena lhůta pro podání nabídek, musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení této lhůty, v případě jednacího řízení s uveřejněním musí být námitky proti zadávací dokumentaci doručeny Zadavateli nejpozději do skončení lhůty pro podání předběžných nabídek. Námitky proti dobrovolnému oznámení o záměru uzavřít smlouvu podle § 212 odst. 2 zákona musí být doručeny Zadavateli do 30 dnů od uveřejnění tohoto oznámení. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 15 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i Zadavateli do 10 dnů ode dne, v němž stěžovatel obdržel rozhodnutí, kterým Zadavatel námitky odmítnul nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud Zadavatel o námitkách nerozhodl. Po uzavření smlouvy na veřejnou zakázku či rámcové dohody lze podat pouze návrh na uložení zákazu plnění smlouvy, a to i bez předchozího podání námitek. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy způsobem podle § 212 odst. 2 zákona s uvedením důvodu pro zadání veřejné zakázky bez uveřejnění oznámení o zahájení zadávacího řízení, předběžného oznámení nebo výzvy k podání nabídek ve zjednodušeném podlimitním řízení, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Návrh na uložení zákazu plnění smlouvy podle § 254 odstavce 1 písm. d) zákona doručí navrhovatel ÚOHS a ve stejnopisu Zadavateli do 1 měsíce ode dne, kdy Zadavatel uveřejnil oznámení o uzavření smlouvy na základě rámcové dohody podle § 137 zákona nebo oznámení o uzavření smlouvy v dynamickém nákupním systému podle § 142 zákona, nejpozději však do 6 měsíců od uzavření této smlouvy. Ve lhůtě pro doručení návrhu je navrhovatel povinen složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z nabídkové ceny navrhovatele za celou dobu plnění veřejné zakázky nebo za dobu prvních čtyř let plnění v případě smluv na dobu neurčitou, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že navrhovatel nemůže stanovit celkovou nabídkovou cenu, je povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč. Jde-li o řízení o přezkoumání postupu pro zadávání koncesí, je navrhovatel povinen ve lhůtě pro doručení návrhu složit na účet ÚOHS kauci ve výši 1 % z předpokládané hodnoty koncese uveřejněné ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele, nejméně však ve výši 50 000 Kč, nejvýše ve výši 10 000 000 Kč. V případě, že Zadavatel neuveřejní ve Věstníku veřejných zakázek nebo na profilu Zadavatele předpokládanou hodnotu koncese, je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 100 000 Kč. V případě návrhu na uložení zákazu plnění koncesní smlouvy je navrhovatel povinen složit kauci ve výši 200 000 Kč.
VI.4.4) Subjekt, u kterého lze získat informace o přezkumném řízení
2
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
VI.5) Datum odeslání tohoto oznámení:
30.09.2019
Oddíl VII: Změna zakázky/koncese
VII.1) Popis zakázky po provedení úprav
VII.1.1) Hlavní kód CPV:
Doplňkový kód CPV:
1, 2
II.1.2) Dodatečný(-é) kód(-y) CPV
2
Hlavní kód CPV:
1
Doplňkový kód CPV:
1, 2
VII.1.3) Místo plnění
Kód NUTS:
1
Hlavní místo dodání nebo plnění:
Třebíč
VII.1.4) Popis zakázky:
(povaha a množství prací, dodávek nebo služeb)
Předmětem veřejné zakázky je vybudování komunitního centra za účelem realizace sociálních, vzdělávacích, kulturních a rekreačních aktivit. Komunitní centrum vznikne rekonstrukcí a přestavbou stávajícího objektu bývalého kina Moravia na ul. Smrtelná, č. p. 389 v Třebíči s využitím vnitrobloku západním směrem od objektu, kde bude vybudována komunitní zahrada.
VII.1.5) Doba trvání zakázky, rámcové smlouvy, dynamického nákupního systému nebo koncese
Doba trvání v měsících:
nebo
Doba trvání v dnech:
nebo
Začátek:
(dd.mm.rrrr)
Konec:
(dd.mm.rrrr)
směrnice 2014/24/EU – V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
směrnice 2014/25/EU – V případě rámcových smluv – odůvodnění překročení čtyřleté doby trvání:
VII.1.6) Údaje o hodnotě zakázky/části/koncese
(bez DPH)
Celková hodnota zakázky/položky/koncese:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
Zakázka byla zadána/koncese byla udělena skupině hospodářských subjektů
ano
ne
VII.1.7) Název a adresa dodavatele/koncesionáře
1
Úřední název:
IČO:
2
Poštovní adresa:
Obec:
Kód NUTS:
PSČ:
Země:
CZ
AD
AE
AF
AG
AI
AL
AM
AO
AQ
AR
AS
AT
AU
AW
AX
AZ
BA
BB
BD
BE
BF
BG
BH
BI
BJ
BL
BM
BN
BO
BQ
BR
BS
BT
BV
BW
BY
BZ
CA
CC
CD
CF
CG
CI
CK
CL
CM
CN
CO
CP
CR
CU
CV
CW
CX
CY
DE
DJ
DK
DM
DO
DZ
EC
EE
EG
EH
ER
ES
ET
FI
FJ
FK
FM
FO
FR
GA
GD
GE
GF
GG
GH
GI
GL
GM
GN
GP
GQ
GR
GS
GT
GU
GW
GY
HK
HM
HN
HR
HT
HU
CH
ID
IE
IL
IM
IN
IO
IQ
IR
IS
IT
JE
JM
JO
JP
KE
KG
KH
KI
KM
KN
KP
KR
KW
KY
KZ
LA
LB
LC
LI
LK
LR
LS
LT
LU
LV
LY
MA
MC
MD
ME
MF
MG
MH
MK
ML
MM
MN
MO
MP
MQ
MR
MS
MT
MU
MV
MW
MX
MY
MZ
NA
NC
NE
NF
NG
NI
NL
NO
NP
NR
NU
NZ
OM
PA
PE
PF
PG
PH
PK
PL
PM
PN
PR
PS
PT
PW
PY
QA
RE
RO
RS
RU
RW
SA
SB
SC
SD
SE
SG
SH
SI
SJ
SK
SL
SM
SN
SO
SR
SS
ST
SV
SX
SY
SZ
TC
TD
TF
TG
TH
TJ
TK
TL
TM
TN
TO
TR
TT
TV
TW
TZ
UA
UG
UK
UM
US
UY
UZ
VA
VC
VE
VG
VI
VN
VU
WF
WS
YE
YT
ZA
ZM
ZW
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa:
(URL)
Fax.:
Dodavatelem/koncesionářem je malý či střední podnik
ano
ne
(MSP – jak je uvedeno v doporučení Komise 2003/361/ES)
VII.2) Informace o změnách
VII.2.1) Popis změn
Povaha a rozsah změn (s uvedením možných předchozích změn zakázky):
Předchozí změny: Dodatek č. 1 ke smlouvě o dílo na navýšení ceny díla o 2.132.524,00 Kč bez DPH, dodatek č. 2 týkající se změny termínu plnění (ukončení plnění do 15.11.2019), dodatek č. 3 ke smlouvě o dílo na navýšení ceny díla o 3.816.510,00 Kč bez DPH. Toto oznámení se týká dodatku č. 4 týkající se navýšení ceny díla o 4.693.134,00 Kč bez DPH (vícepráce celkem 5.398.413,00 Kč bez DPH, méněpráce celkem 705.279,00 Kč bez DPH). ZL 21 - ze statických důvodů vybourán původní strop a nahrazen novým nad m. č. 1.06-1.09. ZL 22 - záměna světel a doplnění el. zásuvek, doplnění přívodu pro zálohování serverů a rozvaděče pro samostatné měření. ZL 23 – doplnění odvodu spalin z místnosti dieselagregátu. ZL 24 – doplnění chybějící skladby nové podlahy v míst. č. 1.02. ZL 25 - změna v rozsahu povrchové úpravy hlavního schodiště a přilehlých ploch z teraca. ZL 26 – doplnění požárních ucpávek prostupů přes stěny mezi jednotlivými pož. úseky. ZL 27 -zvětšení rozsahu zateplení fasády. ZL 28 - doplnění klempířských prvků. ZL 29 - výměna poškozené střešní krytiny na římsách a stříškách nad vstupy, oprava věžičky na střeše. Pokračování v IV.3).
VII.2.2) Důvody změny
Potřeba provedení dodatečných stavebních prací, služeb nebo dodávek ze strany původního dodavatele/koncesionáře (čl. 43 odst. 1 písm. b) směrnice 2014/23/EU, čl. 72 odst. 1 písm. b) směrnice 2014/24/EU, čl. 89 odst. 1 písm. b) směrnice 2014/25/EU
Popis ekonomických nebo technických důvodů a obtíží či zvýšení nákladů, které brání změně smluvní strany:
Práce nebyly zadány jinému dodavateli z ekonomických důvodů, zadání jinému dodavateli by dále způsobilo organizační komplikace na staveništi a zdržení harmonogramu prací. Bylo využito mechanizace a pracovních sil přítomných na staveništi. U prací týkajících se ZTI, ÚT, VZT, elektro apod. byly práce zadány stávajícímu dodavateli z důvodu zajištění kompatibility a zamezení kolize jednotlivých druhů rozvodů.
Potřeba změny vyvolaná okolnostmi, které veřejný zadavatel/zadavatel jednající s náležitou péčí nemohl předvídat (čl. 43 odst. 1 písm. c) směrnice 2014/23/EU, čl. 72 odst. 1 písm. c) směrnice 2014/24/EU, čl. 89 odst. 1 písm. c) směrnice 2014/25/EU)
Popis okolností, které si vynutily změnu, a vysvětlení neočekávané povahy těchto okolností:
VII.2.3) Navýšení ceny
Aktualizovaná celková hodnota zakázky před změnami (při zohlednění možných dřívějších smluvních změn a cenových úprav a v případě směrnice 2014/23/EU průměrné inflace daného členského státu)
Hodnota bez DPH:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
Celková hodnota zakázky po provedení změn
Hodnota bez DPH:
Měna:
CZK
BGN
CYP
DKK
EEK
EUR
GBP
HRK
HUF
CHF
ISK
JPY
LTL
LVL
MKD
MTL
NOK
PLN
RON
SEK
SKK
TRY
USD
Odpovědností veřejného zadavatele/zadavatele je zajistit soulad s právem Evropské unie a veškerými platnými právními předpisy.
1
prosím opakujte, kolikrát je třeba
2
je-li to relevantní
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Město Třebíč
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software